Новинки причіпної техніки на виставці HD Технополігон 2021

Подія
Юрий Гоголев
Юрий Гоголев
May 19 10:12 PM
1175

З 18 по 20 травня в «КиївЕкспоПлаза» (с.Березівка, 37 км Житомирського шосе) проходить Міжнародна виставка-демонстрація важкої техніки та обслуговування “HD Технополігон 2021”. Про експозиції вантажних автомобілів ми вже писали, а зараз зупинимося на причіпній техніці.

Почнемо з продукції заводу причіпної техніки ВАРЗ з міста Верхньодніпровськ, Дніпропетровської області. На виставці можна побачити трейлер-ваговоз, представлений офіційним дилером IVECO в місті Дніпро-компанією “Онікс”. І не випадково на ньому стоять автомобілі IVECO Daily.

Трейлер призначений для перевезення сільськогосподарської, дорожньо-будівельної та військової техніки. Модель розрахована на повну масу 49 500 кг, має допустиме навантаження на візок 33 000 кг, а навантаження на ССУ становить 16 500 кг. Напівпричіп комплектується осями BPW на пневмопідвісці. Максимальне навантаження на вісь — 11 000 кг. Опорний пристрій можна встановлювати на HAACON або REDNET. Застосовується електрообладнання французької фірми VIGNAL.

Тепер перейдемо до експозиції іншого великого вітчизняного виробника причіпної техніки – “Завод Кобзаренка”. Тут можна побачити самоскидний напівпричіп АСП-25, призначений для перевезення щебеню. Його кузов типу Half-Pipe виготовлений зі сталі Hardox / Domex і має внутрішній об’єм 25 м куб. Вантажопідйомність становить 32 т. Власна маса – 8,8 т.

Напівпричіп оснащується осями SAF INTRA DISC Custom Desigh здисковими гальмами і пневмопідвіскою SAF з автоматичним вирівнюванням підлоги. Гідроциліндр — марки Binotto. Застосовується гальмівна система Knorr Bremse c системою EBS. Є фіксатор кузова з рампою HYVA-Hyfix. Для фарбування використовується акрилова емаль Lankwitzer.

Також на стенді можна побачити напівпричіп для перевезення спецтехніки – П-12. Він має споряджену масу 2565 кг і вантажопідйомність 9000 кг. Розміри платформи: довжина — 6200 мм, ширина — 2400 мм. Може агрегатуватися з тракторами або вантажними автомобілями. Висота під’єднання до транспортного засобу регулюється в діапазоні 470 – 600 мм. Тут встановлені осі ADR на тандемній підвісці. Для заїзду техніки є підйомні апарелі.

Новинкою 2021 року є вагончик на шасі з пічкою-буржуйкою – т.зв. “битовка”. Він не потребує фундаменту і використовується як їдальня, місце для проживання, мобільний офіс та ін. Для транспортування необхідний трактор або автомобіль з фаркопом. Габаритні розміри вагончика (без шасі): довжина – 5,0 м; ширина – 2,3 м і висота – 2,6 м. Житлова площа – 11 м кв. Фургончик виготовлений на шасі тракторного причепа 2ТСП-6.

На відкритому майданчику також заслуговує на увагу стенд компанії ТОВ “Дельта-2015” – офіційного дилера польського виробника причіпної техніки BODEX і спецтехніки Dieci. На виставці показані різні самоскидні напівпричепи з кузовом half-pipe – об’ємом від 26,5 до 30 м куб.

Також є низькорамні трали з розсувною рамою. Почнемо з тривісної моделі – для перевезення великогабаритної сільгосптехніки – наприклад, посівних комплексів або комбайна з жаткою.

Трал має вантажопідйомність 33 800 кг і розрахований на повну масу 48000 кг. Рама виготовлена зі сталі QSTE 690 (Німеччина), а сам край рами посилений. Осі — на пневматичній підвісці SAF-HOLLAND (Німеччина), INTRADRUM (подвійна ресора, 11 тонн).
Передня вісь підйомна. Третя вісь самопідрулюється механічним методом. Застосовується гальмівна система Wabco.

Поруч встановлений і більш потужний чотиривісний низькорамний трал – також розсувний. Конструктивна вантажопідйомність – 11 000 кг на кожну вісь SAF-HOLLAND. Перша вісь оснащена 2-стороннім підйомним механізмом WABCO (Німеччина). Функція швидкого спуску повітря з пневмобалонів підвіски при розвантаженні напівпричепа. Третя вісь самопідрульна.

На стенді компанії АВТЕК представлениот чотиривісний трал марки Kassbohrer — модель K.SLS 4/2N-18/40. Він має довжину платформи 9240 мм, а зовнішня довжина становить 13 190 мм. Висота платформи – 890 мм. Довжина гуська – 3950 мм. Колісна база – 8480 мм. Висота ССУ – 1300 мм. Шини застосовуються розмірності 245/70 R17.5. Шасі виготовлено з високоміцної сталі ST 52 відповідно до стандарту ISO 1726.

Є гальмівна система WABCO EBS 4S/3M з ABS і системою керування нахилом (RSS) відповідно до Правил ЄЕК ООН R13. Осі BPW на пневмопідвісці розраховані на 11 000 кг кожна. Дві передні осі фіксовані, третя і четверта вісь підрульна. Навантаження на візок становить 40 000 кг, а повна маса всього трала досягає 58 000 кг.

Причіпна техніка на виставці “HD Технополігон” також експонується і в павільйоні. Так, компанія “Шварцмюллер Україна” представляє самоскидний тривісний напівпричіп з об’ємом кузова 27 кубометрів. Тут встановлено 9-тонні осі.

Відзначимо, що самоскидні напівпричепи Schwarzmuller можуть поставлятися зі сталевою рамою (з паралельними лонжеронами з надміцної сталі NAXTRA) і сталевим кузовом, алюмінієвою рамою і сталевим кузовом, а також з алюмінієвими рамою і алюмінієвим кузовом. Якщо взяти для прикладу тривісну модель, то споряджена маса становить відповідно 5400 кг, 4800 кг і 4300 кг. Усі ці версії пропонуються також і з термоізольованим кузовом.

ТОВ “Укрростехно”, офіційний дистриб’ютор компанії MEGA в Україні – демонструє самоскидний напівпричіп FORT 3, призначений для перевезення будівельних матеріалів, сільгосппродукції, гірських порід і металобрухту. Виробляється за технологією французької компанії BENALU c 2017 року.

Власна вага напівпричепа — 6560 кг. Рама виготовлена з надміцної сталі МС700 від SSAB, а 28-кубовий кузов – зі сталі Hardox 450: товщина підлоги – 5 мм, стінок – 4 мм. Гідравліка – марки Hyva. Осі-SAF з дисковими гальмами. Пневматична система — Knorr iLvl з підйомною віссю (автомат або вручну).

На виставці “HD Технополігон” також можна побачити і напівпричіп бітумовоз турецької фірми Carsan, представлений на стенді компанії CARGOVIS. Об’єм цистерни становить 28 м куб. Власна маса – 7500 кг. Габаритна довжина – 10 795 мм. Висота ССУ 1150 – 1250 мм. Встановлені осі SAF INTRADISC з навантаженням 9000 кг. Допустима повна маса – 35 000 кг.

Цистерна виготовлена зі сталі St37 – з товщиною стінок 4 мм. Рама виконана з високоякісної вуглецевої сталі St52 і зварена методом дугового зварювання. Термоізоляція: базальтові плити. Мінеральна вата, товщина шару 150 мм (термостійкість до +3500 С). Обшивка — алюміній або чорний сталевий лист.

Юрий Гоголев
Автор
Юрий Гоголев
Редактор
Завантаження...